loadingimg

Wczytuję dane...
  • Grudzień
  • Listopad
  • Lipiec
  • Marzec
  • Styczeń
Archiwum
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
Jak wybrać najlepszy sposób dostawy?
  • Ostatnio otrzymaliśmy sporo zapytań dotyczących sposobu dostawy: Jak wybrać najlepszy sposób dostawy? Dlaczego tak długo czekam na przesyłkę? Zrobiłam przelew zaraz po złożeniu zamówienia, kiedy dostanę zamówione kosmetyki?

    Postanowiliśmy odpowiedzieć na te pytania na naszym blogu.


    Każdy klient składając zamówienie ma do wyboru 3 sposoby dostawy:

    przesyłkę kurierską

    przesyłke paczkomatową

    przesyłkę za posrednictwem poczty


    Każdą przesyłkę staramy się zrealizować jak najszybciej, najpóźniej następnego dnia po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przy opłacaniu zamówienia należy brać po uwagę to, że pieniądze wychodzące z Państwa konta nie zostają natychmiastowo zaksięgowane na naszym koncie (nie dotyczy to przelewów wewnetrznych, tzn. jesli macie konto w ING i dokonujecie przelewu, pieniądze za chwilkę lądują na naszym koncie, jeśli natomiast macie konto w innym banku ten transfer może potrwać kilka, kilkanaście godzin w przypadku przelewu w dni powszednie). Warto korzystać z opcji jaką dają szybkie przelewy czyli PRZELEWY24. Po opłaceniu w ten sposób zamówienia, pieniądze zostają zaksięgowane na naszym koncie wręcz natychmiastowo co oznacza, że od razu możemy przystapić do realizacji zamówienia.


    Zdarzają się przypadki, że nie możemy wysłać tak szybko przesyłki jak byśmy chcieli. Powodów jest kilka:

    - niektóre produkty mogą być chwilowo niedostępne (zawsze mamy je oznaczone na stronie, ale czasami mimo niedostępności niektórym klientom w jakiś magiczny sposób udaje się złozyć zamówienie - nawet nasz informatyk nie potrafi powiedzieć jak to się dzieje,  być może to przez to, że kilka osób składa zamówienie na jeden produkt jednocześnie)

    - oczekujemy na nową dostawę

    - popularne produkty sprzedają się w dużych ilościach i dostępne w dniu zamówienia następnego dnia znikają z magazynu

    - klient zamawia np. 5 sztuk produktu, a w magazynie mamy 4


    To są przypadki losowe, ale nieuniknione. O wszelkich opóźnieniach w dostawie informujemy telefonicznie bądź mailowo i dokładamy wszelkich starań, by ta paczka jak najszybicej do Was dotarła. W przypadku długiego czasu oczekiwania (co zdarza się naprawdę rzadko!) rekompensujemy klientowi tą niedogodność rabatem, albo
    GRATISEM do zamówienia. 

    Jesteśmy tylko ludźmi i nie mamy wpływu na wszelkie zdarzenia losowe.


    Nie da sie ukryć, że czas realizacji dostawy także nie zależy od nas.


    Najszybciej dostarczane są przesyłki kurierskie, bo już nastepnego dnia po wysyłce paczka trafia do adresata.

    Przesyłka paczkomatowa "idzie do klienta" 2-3 dni.

    Natomiast z Poczta Polską bardzo różnie bywa. Zdarza się, że listonosz nie dostarczy paczki i nie zostawi awizo. Taka paczka leży na poczcie czasami nawet tydzień zanim klient zorientuje się, że powienien już mieć u siebie przesyłkę. Niestety nie śledzimy każdej paczki i nie jesteśmy w stanie Państwa o tym poinformować.


    Jeszcze ważna informacja dotycząca przesyłek za pobraniem. Staramy się by wysyłka za pobraniem była realizowana równie szybko co pozostałe, jednak ze względów logistycznych często jest to niemożliwe. Wybierając tą formę wysyłki proszę sie liczyć z wydłużonym czasem oczekiwania.


    Sklep Naturica ze swojej strony zawsze informuje swoich klientów mailowo o wysyłce. Jeśli więc nie dostali Pańtwo takiego maila to może oznaczać, że wkradł się błąd w adresie mailowym lub mail trafił do folderu na SPAM.


    W razie pytań dotyczących wysyłki zawsze warto napisać czy zadzwonić. Nasza załoga jest niezwykle sympatyczna i zawsze chętnie odpowie na Państwa pytania.

2017-11-21 13:35:41