loadingimg

Wczytuję dane...
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Potrzebujesz pomocy??

biuro@naturica.pl

Facebook

FAQ

Czyli KTO CZYTA MNIEJ BŁĄDZI


1. Kim jesteście?

Jesteśmy drogerią internetową jakich wiele i niewiele w Internecie. Wiele - ponieważ nasz asortyment to głównie kosmetyki polskich producentów. Na wyraźne życzenie klientów ostatnio wprowadzamy do oferty naturalne kosmetyki rosyjskie - w tym receptury babci Agafii. Czyli teoretycznie niczym się nie wyróżniamy. 

Jednak w praktyce - od całej pozostałej rzeszy sklepów różni nas podejście do klienta. 

To Wy jesteście dla nas najważniejsi i właśnie dla Was istniejemy - nigdy odwrotnie.

Zależy nam na dobrym zdaniu i opinii o nas. I staramy się robić wszystko co w naszej mocy (zdarza się, że wtedy "dopłacamy" do interesu) byście Wy jako klienci byli zadowoleni. Uważamy, że tylko Wasze zadowolenie i nie ukrywamy - polecanie nas dalej - przyczyni się to naszego rozwoju i umacniania pozycji na rynku sklepów internetowych.

Dlatego podejmując jakakolwiek decyzję, szczególnie w kwestiach problematycznych, zawsze kierujemy się jedną podstawową przesłanką: 

Traktuj drugiego człowieka tak, jak sama chciałabyś zostać potraktowana. 

Ta dewiza gwarantuje Ci jakość, fachowość i zadowolenie z naszych usług

 

2. Dlaczego mam Wam zaufać i akurat u Was złożyć zamówienie?

Tak jak napisaliśmy wyżej - dla nas nie jesteś kolejnym numerkiem zamówienia i kolejną paczką do wysłania. Dla nas zawsze jesteś człowiekiem z krwi i kości, który zasługuje na uwagę i traktowanie iście ViPowskie. Dlatego zawsze staramy się odpisywać na twoje e-maile jak najszybciej, doradzać, realizować zamówienia z precyzją i szybkością. Oczywiście może się zdarzyć że coś nam nie wyjdzie, coś pomylimy, czegoś nie zapakujemy. Jednak w takich sytuacjach zawsze naprawiamy swój błąd - i nigdy nie obarczamy ani odpowiedzialnością ani dodatkowymi kosztami naszych klientów

 

3. Czy w sklepie internetowym Naturica.pl jest opcja wysyłki zamówionych kosmetyków za pobraniem??

Tak. Paczki pobraniowe wysyłamy zarówno kurierem jak i pocztą. Jednakże opcja za pobraniem pokazuje się tylko zalogowanym klientom. Czyli najpierw trzeba się zalogować / zarejestrować i wtedy można wybrać opcję wysyłki za pobraniem.

 

4. Czy można złożyć zamówienie w sklepie Naturica bez wcześniejszego zarejestrowania się i wypełniania tych wszystkich rubryczek?

Można - możesz w sklepie Naturica.pl złożyć zamówienie bez rejestracji. Wystarczy podczas zakupów zaznaczyć okienko kupuję bez rejestracji. Mimo to - zostaniesz poproszony o podanie wszystkich niezbędnych danych abyśmy mogli zrealizować zamówienie. Czyli będziesz musiał podać swoje dane osobowe, adres, telefon oraz e-mail. Pamiętaj jednak że z opcji płacę przy odbiorze - jako niezarejestrowany klient nie możesz skorzystać.

 

5. Czy muszę zapisywać się na Wasz newsletter??

Nie. Taki zapis jest indywidualną sprawą każdego klienta. Nikogo nie zmuszamy do zapisywania się na newsletter i udostępniania nam swojego e-maila do przesyłania jakichkolwiek wiadomości nie związanych z realizacją zamówienia.

Z drugiej strony - warto zapisać się na newsletter, ponieważ promujemy naszych klientów i po prostu jeśli już u nas dokonałaś zakupu - mamy dla Ciebie lepsze promocje i okazje niż dla pozostałych osób.

O promocjach informujemy e-mailowo. I wiadomości te dostają tylko te osoby - które zgodziły się przesyłanie informacji handlowych. Jeśli się nie zgodziłaś - nie wiedziałaś, że dla Ciebie na przykład Akcja Dzień Darmowej Dostawy rozpoczęła się kilka dni wcześniej i nie miała kwoty minimalnej. Również kupony promocyjne które rozsyłamy dla naszych klientów mają większe zniżki ostatnio nasi klienci w ramach promocji otrzymali 25% zniżki podczas gdy pozostałe osoby 10%

I co ważne - e-maile rozsyłamy rozważnie i naprawdę rzadko. Zgadzając się na wysyłkę newslettera nie narazimy Cię na spam. Sami go nie lubimy i unikamy jak ognia. A skoro nasza idea to traktowanie Cię tak jak sama chciałabym być potraktowana - to masz gwarancję że e-maile będą warte Twojej uwagi, będziesz mogła na nich skorzystać i będzie ich naprawdę mało. 

6. Jak się z Wami skontaktować??

Prowadzimy sklep internetowy - więc najłatwiej i najszybciej skontaktujesz się z nami przez Internet wysyłając e-mail. Odpowiadamy naprawdę szybko i ekspresowo :)

Telefonu zdarza się że nie odbieramy - nie zawsze jest taka możliwość. Bywa że jesteśmy w trasie, na spotkaniu czy szkoleniu. W takim wypadku staramy się oddzwonić - o ile nie dzwonicie z numeru prywatnego.

 

7. Wybrałam jako sposób dostawy przesyłki paczkomat. Gdzie mam wpisać adres paczkomatu do którego chcę aby dotarła paczka

Taką informację - zawierającą numer i adres paczkomatu najlepiej wpisać w rubryczce UWAGI jaka znajduje się na stronie kosza na końcu zamówienia. Jeśli wybierzesz wysyłkę paczkomatem i nie podasz nam numeru paczkomatu - wyślemy ją do paczkomatu znajdującego się w najmniejszej odległości od adresu wysyłki, który podałaś na stronie sklepu.

8. Prowadzę bloga - czy jest możliwość podjęcia współpracy ze sklepem Naturica.pl

Tak. Wystarczy do nas napisać, a wspólnie ustalimy szczegóły współpracy. Zazwyczaj proponujemy wybranie produktu, który chcecie przetestować. My wysyłamy do Was paczkę, Wy testujecie kosmetyk, opisujecie to na swoim blogu i wysyłacie do nas swoją opinię.

Wasze opinie będą dodawane na stronę, by inni mogli je przeczytać zanim dokonają zakupu.