Wegańska dieta od FitApetit

0
65

Nie ważne czy jesteś weganem z wyboru czy przymusu, Twój organizm potrzebuje odpowiednich wartości odżywczych aby funkcjonować prawidłowo. Niewłaściwe odżywianie się, brak w diecie witamin i minerałów przynosi negatywne skutki i wpływa niekorzystnie na Twój układ odpornościowy, samopoczucie, a nawet wygląd cery. Warto o tym pamiętać układając jadłospis na cały dzień.

Kosztowne i czasochłonne przygotowywanie posiłków

Jeżeli nie jesz mięsa i jego produktów pochodnych, to nie tylko ze zdwojoną siłą musisz przykładać uwagę do tego co jesz aby być zdrowym, ale również poświęcać o wiele więcej czasu na znalezienie odpowiednich produktów i przygotowanie posiłku. Pomimo że w sklepach wiele jest stoisk ze zdrową żywnością, to nie zawsze oznacza to, że są to produkty wegańskie. Czytanie składu wszystkiego co znajdujesz na sklepowych pułkach, aby upewnić się, że producenci żywności nie wprowadzają w błąd konsumentów, albo po prostu nie oszukują przekłamanymi nagłówkami na opakowaniach zajmuje sporo czasu.

Przegotowywanie posiłków – nie tylko w przypadku wegan – to zdecydowanie kolejny czasochłonny proces i nie każdy może sobie na niego pozwolić. Dlatego zazwyczaj w biegu łapiemy za dostępne pod ręką warzywa czy owoce, a to niestety nie jest odpowiedni sposób odżywiania się dla naszego organizmu.

Organizacja czasu i posiłków

Fit Apetit, catering dietetyczny we Wrocławiu posiada rozwiązania na każdą okazję bez względu na to, jaki jest Twój styl życia i jaką drogę żywieniową wybrałeś. Menu dla wegan w diecie pudełkowej przygotowanej przez catering Wrocław to sposób na prawidłowe odżywanie się, idealnie dopasowaną ilość posiłków na każdy dzień, a także ciepłe i zimne przekąski. Ważne są szczególnie ciepłe dania, jakie spożywamy w ciągu dnia. Szczególnie zimą rozgrzewają, a dodatkowo wpływają na prawidłowe funkcjonowanie żołądka.

Jakie posiłki proponuje catering dietetyczny Wrocław?

Zacznijmy od tego, że decydując się na dietę pudełkową od FitApetit masz do wyboru 3 opcje:

  • Obiad, lub
  • 3 posiłki, lub
  • 5 posiłków

Najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest oczywiście największa ilość dań. Dzięki temu przyjmujesz odpowiednią ilość kalorii w danym dniu, nie czujesz głodu, dbasz o prawidłową ilość makro i mikroelementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Twojego ciała, a ponadto otrzymujesz jadłospis na cały dzień i nie musisz martwić się o przygotowywanie potraw. Co znajdziesz w ekologicznych pudełkach od cateringu dietetycznego we Wrocławiu? Oto kilka propozycji:

  • Wegańskie kofty z cukinii i ciecierzycy z dipem koperkowym
  • Wegańskie lasagne z makaronem selerowym
  • Wegańskie klopsiki szwedzkie w sosie kurkowym
  • Makaron z pesto z dyni

Leave a reply